Hogyan lehet jegyet vásárolni az előadásra?
Jegyet vásárolni erre az előadásra KIZÁRÓLAG az
eSzínház
oldalán lehet, a következő linken:
https://eszinhaz.hu/hu/eloadasok/elo/dzsungel-konyve-202101301800?fbclid=IwAR3k5g413iJOzvw8fnCwQw7kGz67eAo0BcdfC5_9baA4p413n4j_ramNkQo
Meddig lehet jegyet vásárolni?
A jegyek korlátozott számban péntek este 11 óráig kaphatók, így érdemes minél hamarabb lecsapni rájuk.
Utólag visszanézhető?
A már megváltott jeggyel az előadás 2021.01.31. 10:00 és 2021.02.01. 10:00 között utólag is megtekinthető, felvételről.
Hogyan lehet megnézni az előadást?
Az előadáshoz a jegyvásárlást követő visszaigazoló e-mailben megküldött „Belépés” gombra kattintva lehet csatlakozni, annak kezdete előtt fél órával. Amennyiben az e-mailben található „Belépés” gomb nem kattintható, kérjük, másolja be a levélben található linket a böngészőjébe.
Emlékeztetőül
, kérjük olvassa el a lejátszáshoz szükséges technikai követelményeket:
https://eszinhaz.hu/rendszerkovetelmenyek
Nézhető külföldről
is
?
I
gen, az előadás minden országból nézhető.
Mi a teendő, ha nem kapta meg a visszaigazoló levelet, és az előadás megnézéséhez szükséges linket?
Amennyiben az online jegyet tartalmazó visszaigazoló levelet nem kapta meg, kérjük, nézze meg a „Spam” vagy a „Promóciók” mappában. Ha ezt követően sem találja, használja az
eSzínház
oldalán található Jegykeresőt
à
https://eszinhaz.hu/hu/jegykereso
. Ha még ezek után sem találja, szíveskedjen mielőbb jelezni a
kerdes@eszinhaz.hu
e-mail címen!
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma van a kép- vagy a hangminőséggel?
Mindenekelőtt frissítse vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát. A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használ otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhat azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra vált, hogy leállítja az egyéb internetes alkalmazásokat,
illetve
hogy frissíti böngészőjét.
Mi a teendő, ha nem elérhető az előadás vagy a böngésző hibaüzenetet mutat?
A hibaüzeneteknek több oka is lehet. Mindenekelőtt ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg a gyorsítótár (cache) és a
cookie
-k törlésével, és próbálja meg ismét a lejátszást. Kérjük, próbálja meg egy másik böngészővel is a lejátszást, és ellenőrizze, hogy ugyanazt a hibaüzenetet kapja-e. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, írjon a
kerdes@eszinhaz.hu
e-mail címre. A kollégáink a segítségére lesznek.
Kérjük, a visszaigazoló levelet, vagy a benne szereplő linket (URL-t) ne küldje tovább és ne ossza meg mással, ugyanis az előadásra történő belépés csak egyetlen eszközről (amelyről először elindítják) lehetséges.
Kérdés,
vagy probléma
esetén kérjük,
írjanak a
kerdes@eszinhaz.hu
e-mail címre!
Az előadáshoz jó szórakozást kívánunk!
