English

Fontos információk a szombati élő közvetítésről
2021. 01. 27.

Hogyan lehet jegyet vásárolni az előadásra? 
Jegyet vásárolni erre az előadásra KIZÁRÓLAG az eSzínház oldalán lehet, a következő linken: https://eszinhaz.hu/hu/eloadasok/elo/dzsungel-konyve-202101301800?fbclid=IwAR3k5g413iJOzvw8fnCwQw7kGz67eAo0BcdfC5_9baA4p413n4j_ramNkQo 

Meddig lehet jegyet vásárolni? 
A jegyek korlátozott számban péntek este 11 óráig kaphatók, így érdemes minél hamarabb lecsapni rájuk. 

Utólag visszanézhető? 
A már megváltott jeggyel az előadás 2021.01.31. 10:00 és 2021.02.01. 10:00 között utólag is megtekinthető, felvételről. 

Hogyan lehet megnézni az előadást? 
Az előadáshoz a jegyvásárlást követő visszaigazoló e-mailben megküldött „Belépés” gombra kattintva lehet csatlakozni, annak kezdete előtt fél órával. Amennyiben az e-mailben található „Belépés” gomb nem kattintható, kérjük, másolja be a levélben található linket a böngészőjébe. 
Emlékeztetőül, kérjük olvassa el a lejátszáshoz szükséges technikai követelményeket: 
https://eszinhaz.hu/rendszerkovetelmenyek 

Nézhető külföldről is? 
Igen, az előadás minden országból nézhető. 

Mi a teendő, ha nem kapta meg a visszaigazoló levelet, és az előadás megnézéséhez szükséges linket? 
Amennyiben az online jegyet tartalmazó visszaigazoló levelet nem kapta meg, kérjük, nézze meg a „Spam” vagy a „Promóciók” mappában. Ha ezt követően sem találja, használja az eSzínház oldalán található Jegykeresőt à https://eszinhaz.hu/hu/jegykereso. Ha még ezek után sem találja, szíveskedjen mielőbb jelezni a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címen! 

Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma van a kép- vagy a hangminőséggel? 
Mindenekelőtt frissítse vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát. A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használ otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhat azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra vált, hogy leállítja az egyéb internetes alkalmazásokat, illetve hogy frissíti böngészőjét. 

Mi a teendő, ha nem elérhető az előadás vagy a böngésző hibaüzenetet mutat? 
A hibaüzeneteknek több oka is lehet. Mindenekelőtt ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlésével, és próbálja meg ismét a lejátszást. Kérjük, próbálja meg egy másik böngészővel is a lejátszást, és ellenőrizze, hogy ugyanazt a hibaüzenetet kapja-e. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, írjon a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre. A kollégáink a segítségére lesznek. 

Kérjük, a visszaigazoló levelet, vagy a benne szereplő linket (URL-t) ne küldje tovább és ne ossza meg mással, ugyanis az előadásra történő belépés csak egyetlen eszközről (amelyről először elindítják) lehetséges. 

Kérdés, vagy probléma esetén kérjük, írjanak a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre! 
Az előadáshoz jó szórakozást kívánunk! 

Még ajánljuk

Kapcsolat

Kedves Nézőink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járványügyi korlátozások idején jegypénztáraink zárva tartanak!
Személyes ügyintézésre, Vígszínházas maszk vásárlására Szervezési Irodánkban van lehetőségük, mely ebben az időszakban hétfőtől péntekig 10-18 óráig nyitva tart.

Telefonon és online is keressenek minket bizalommal az alábbi elérhetőségeken:
E-mail:
szervezes@vigszinhaz.hu

Telefon:  
06-1-329-2340
06-1-329-3920